Little Chingu
You've stuck in my blog♥ | +Follow || Dashboard ?

toink toink
Monday, 14 November 2011 | 00:02 | 0 little talk[s]
hai i am back . how long i did'nt not open this blog . so now i coming and i would like to tell you about umar . dah blog ni cita pasal dia . takkan nak cita pasal aku pulak kan. . omg . i forget , i want to post a video to you all see but it cannot download , how come . whatever . just i can upload photos umar and  his mommy . i just wanna tell you develop of umar okay world this is umar and his mom .scroll down .

|
|
|
|
|
|
V

okay people goodbye . i will come back with new story thank you .

wink wink
Friday, 11 November 2011 | 03:34 | 0 little talk[s]
hai peeps umar dah boleh jalan sikit-2 .biasa la budak baru nak belajar .umar tumbuh gigi dua batang kat atas dengan bawah . eeee.omel sangat.umar ni nakal tau.tapi bila dia senyum comel sangat dengan mata besar dia tuh.huh tertarik .tak sabar nak g kl jumpa umar .lepas ni boleh dukung umar tiap hari . syioqqq ! maksu buat corak kat dinding gantung gambar umar pastu letak bunga-2 kat dinding . pastu maksu pelekat huruf umar rayyan cantik tau .tunggu umar balik sini tengok sendiri lah . muah muah sayang umar !
LETIH HARINI :)
Saturday, 5 November 2011 | 23:26 | 0 little talk[s]
today  hari raya aidil adha .umar and makyong .and mama and papa , back to perlis.tu pon bukan lama sangat 2 hari ja pon , kemarin sampai petang ni balik. whohoa . umar tunggu maksu , maktok pegi kl pulak eh .umar memang letih sangat singgah umah nene tadi .ramai yang duk gomoi dy .umar pon pening .btw best jugak la harini .yang penting boleh jumpa umar .jap pon okay dah . hihi wasalam :p
UMAR RAYYAN BIN NURZAILAN
Friday, 4 November 2011 | 22:30 | 1 little talk[s]
#umar rayyan 

#1 y/o

#setapak , malaysia

#cute/active :)



Disclaimer
Little thing bout you




Credits
Template by : Sweetie Pie
Background by : Google
Pictures by : Tumblr | We♥it